Ana Sayfa GenelTürkiye Acil Tıp Çalıştayı 2026’nın ardından…

Türkiye Acil Tıp Çalıştayı 2026’nın ardından…

tarafından Bahadır Arslan
0 yorumlar

Türkiye Acil Tıp Çalıştayı 22-24 Haziran 2026 tarihleri arasında Acil Servislerin Gelecek Vizyonu temasıyla çevrim içi olarak düzenlendi. 15 farklı odada 200’ü aşkın çoğunluğunu acil tıp uzmanlarının oluşturduğu alanında uzman sağlık çalışanlarının toplandığı çalıştayda üyelerimiz ile birçok odada yerimizi aldık. Kolaylaştırıcılığını Prof. Dr. Özlem Köksal ve Dr. Öğr. Gör. Büşra Altınkök Şentürk‘ün, raportörlüğünü ise Uzm. Dr. Bahadır Arslan‘ın üstlendiği 9 No’lu odada Pediatrik Acil Sağlık Hizmetleri konuşuldu. Çocuk acil tıp için önemli olan Acil Servislerde Pediatrik Hastaların Yönetiminde İdari ve Yapısal Sorunlar, Pediatrik Acil Bakımda Eğitim ve Yetkinlik Sorunları, Çocuk Koruma Süreçlerindeki Sorunlar, Çocuk İzlem Merkezi (ÇİM) Koordinasyon Sorunları, Ebeveyn Refakati ve Hasta Hakları Sorunları ve Pediatrik Ekipman Eksikliği gibi konu başlıkları masa katılımcılarıyla beraber tartışıldı ve detaylı raporlar oluşturuldu.

Masa katılımcıları Doç. Dr. Canan Akman, Uzm. Dr. Emel Altıntaş, Dr. Öğr. Üyesi Eray Çeliktürk,  Dr. Öğr. Üyesi Gülay Cesur Çınar, Dr. Öğr. Üyesi Çağlar Kuas, Dr. Öğr. Üyesi Gülşen Öztürk Örmeci, Uzm. Dr. Sena Baykara Sayılı ve Dr. Şule Şenel ‘in emekleri için ayrı ayrı teşekkür ediyoruz.

1. gün sonunda
2. gün sonunda
Çalıştay Öncesi Hazırlık Toplantısı

Bunları da beğenebilirsiniz

Yorum Yaz